Sunday 9 October 2011

Sedihnye ='(

Assalamualaikum..Ika nk share stu cite ni..Utk Ika rse sedih jgk ='(
BF : Kita main satu game nak tak?
GF : Game apa?
BF : Macam ni, esok awak tak payah contact saya. Maksudnya tak payah text call or apa-apa yang berkaitan lah. Saya pun buat macam tuu dekat awk ok? Kita tengok sape menang.
GF : Ok!
....Esoknya, si GF terpaksa lah tahan rindu dekat dekat BF, mengenangkan yang ni satu permintaan, si GF cuba kuatkan hati.
Keesokkan harinya, si GF call si BF.Tapi tak dijawab.So,si GF pegi dekat rumah BF dia. Di luar rumah, orang ramai. Dia mula rasa pelik then terus masuk ke rumah. Sekujur tubuh terbaring kaku di ruang tamu. Dan tubuh itu adalah jasad si BF yang dah meninggal. Mak si BF pun bagi surat dekat GF. Surat yang bertulis:

Sayang,awak menang..semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya. Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya..I Love U..

Sedehkn..anyway hOpe kite sbg manusia slalu menghargai apa yg ada di depan kite k...jgn t ble seseorg itu telah pergi utk selamanya bru kite nk menyesal.mse tu semuanye dah terlambat..



No comments:

Post a Comment

time kaseh kawan-kawan ika yang baek hati =D

Semua di atas Hak Milik Cik Ika =)