Saturday 5 May 2012

Mandian & Lulur Putri Binari Susu Beras

Assalamualaikum





Hari ni nak share tentang Mandian Spa &Lulur Scrub dari Puteri Binari. Puteri Binari ni antara produk yang bagus untuk penjagaan kulit tau. banyak juga review tentang produk ni and rasanya oke kot kalau korang nak cuba. Actually lulur ni ada banyak jenis, antaranya :

        1. BINARI LULUR SCRUB BUAH
        2. BINARI LULUR SCRUB BUNGA CHRYSAN
        3. BINARI LULUR SCRUB SUSU BERAS
        4. BINARI LULUR SCRUB SUSU
        5. BINARI LULUR SCRUB CELLUWAY TRIPLE ACTION
        6. BINARI LULUR SCRUB JAMU

Sekarang ni pakai BINARI LULUR SCRUB SUSU BERAS.Benda ni memang tersangatla best ^^ oke. ada banyak sebab kenapa Ika suka.Jom tengok info sikit tentang scrub ni.
Kebaikan
Scrub badan jenis susu beras ni diadun dengan susu kambing+susu beras untuk memelihara kelembapan kulit dan menyegarkan kulit. scrub ni jugak bagus untuk mencerahkan kulit dan menjadikan kulit selembut sutera sebab susu kambing dan susu beras tu sendiri da memang baik untuk memutihkan dan melembutkan kulit.
Ingredients
banyak sangat. yang penting ada susu kambing dan susu beras. satu lagi yang saya nak highlight kat sini, scrub ni mengandungi Mineral Oil, which is tak berapa bagus untuk kulit sebab mineral oil ni besar kemungkinan bole menyebabkan kulit jadi kering. so elakkan guna scrub ni setiap hari la. atau macam Ika, lepas guna lulur ni, Ika akan apply losyen dan tu memang jadi rutin kot.
Pro
bau yang super duper wangi+harum! yeah memang bau scrub ni tersangat la harum. plus scrub ni memang ternyata bole cerahkan kawasan yang bernoda. seriusly, Ika guna scrub ni setiap hari dan memang nampak perubahan pada kulit. dan lagi, kulit akan jadi lembut sangat dan still lembut sampai la malam hari. tak tipu oke. harga pulak memang berbaloi-baloi dan mampu milik. Kalau ade yang nak miliki produk ni, Ika ade jual & leyh pre-order RM 27 ( tidak termasuk postage )
Kontra
NONE. cuma part yang mineral oil tu la. but still oke mungkin sebab da apply losyen.


Berminat? PM ika ^^

1 comment:

Post a Comment

time kaseh kawan-kawan ika yang baek hati =D

Semua di atas Hak Milik Cik Ika =)